13 juli 2009

dåligt med uppdatering !

cha ! :'-)
dåligt med uppdatering på sistone ! :-S
jag ska försöka bli bättre.. :)
aja,nu ska ni få veta hur det har gått på dc&allt annat :)

torsdag:
samling 7:45 ! :o
vi har samling så himmla tidigt!
vår match började likosm 9.00 :o
aja,blev 1-1 sen straffar -.-
jag hatar värkligen straffar !
specellt i kvartsfinal -.-
dom van med 3-2 ! :(
vi var så himmla nära,
aja vi var iaf bäst att spela fotboll :)

fredag:
gjorde inte så jätte mkt på dan men på kvällen blev det coz med massa :)
efter sov ida här,ensamma typ hela natten ! :)

lördag:
vaknade vi ovanligt tidigt ! :o
jag vaknade av att jag bet mig i tungan ! :( ajjjj
tuggadetuggumi hela kvällen på coz zå det var nog därför :p
vi åt frukost sen fixade vi oss så åkte vi till kupolen :)
träffade folk där,
sen åkte jag hem och åt sen var jag med elin khil,
hih,vi var olagliga ! :O
vi gick ner vid älven fast det var avspärrat :p
det var typ sniglar som var 1 dec ! :O snusccchiiiigt!
sen såg vi en hare ! :D

söndag:
åkte rätt tidigt till kupolen och köpte ett linne & 2 par skor :)
sen köpte jag ett peacehalsband till mathilda eftersom hon fyller år 14:de :D
så grattis till henne ! :D
hon hade släkt"kalas" och jag fick komma ! :D
vi åt kött&potatsklyftor.mummms :w
sen fick vi marrängtårta med jordgubbar & kiwee :D mumms :w
efter det så stack vi hem till hennes mamma vid 19 :)
där spela vi fotboll sen stack vi till ica maxi och köpte godis :) mummmms :w
fast jag satt på lw's pakethållare och det är inte det roligaste !
när vi kom hem satt vi vid datorn med lw sen kollade vi på film :)
när filmen var slut så gick vi och la oss :)
mummmms på den dagen ! :w hahah

måndag:
började med att matildas familj kom och sjöng på morgonen,
sen var det paketöppning :D
matilda är segast på att öppna presenter ! -.-
saker matilda fick :-)
  1. navel percing (aviis att hon får ta hål !
  2. ett hål xD
  3. bh
  4. halsband av mig :D
  5. linne
  6. byxor
  7. ridbyxor
  8. hjälm
  9. laddare
  10. m.m :P

bilder från idag kommer sen ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar