6 juli 2009

invigning ! :)

shit,glömde att blogga igår
hade typ inte tid så jag göre nu ;)
så här såg min dag ut igår iaf ;)
jag vaknade typ halv 2 (!)
ovanligt länge för att vara jag ;P
sen vid 6 tiden så gjorde jag mig i ordning till invigningen
när jag kom till sportfältet var det as mkt folk där,
bland annat en massa ssssnyggingar !
vid typ halv 7 så började vi/alla gå mot älvhagen :)
det tog typ en halvtimme att gå dit *drygt
sen när vi kom fram så satte vi oss och kollade på dom som uppträdde.
sen så var det nån gubbe som pratade,
lyssnade inte så mkt :-p
sen åkte jag och köpte pizza typ vi nio *mums
eftar jag slängt i mig pizzan och packat bar det i väg till chloe :)
vi kollade på film ,
sen gick vi och la oss eftersom vi hade samling tio i tio på morgonen
jag kunde typ inte sova så somnade vid typ halv 2,
och så hörde jag chloe prata i sömnen,haha (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar