16 juli 2009

knäppis !;*

heihei ! :)
idag så vaknade jag ovanligt tidigt faktist !
blev väckt av att grannarna klippte gräsmattan typ halv 11 :@
jag gick upp och duscha&fixa mig :)
jag,ida&linn skulle ta bussen in till falun 14.08
satt ju och väntade i evigheter på dom !
jag var ju typ klar halv 12 ! :s
i falun så väntade vi på att simon (linns kille) skulle komma,
sen när han kom gick han och linn :)
haah,juste!
jag och ida stod och kolla när dom gick,simon ba drog tag i hennes hand !
hahaha grymt kul det såg ut :p
aja,jag och ida gick runt på stan lite sen satte vi oss på en bänk :p
kollade på massa folk,
såg en som såg ut som en påskkärring ! hahahah
jag hade hicka och ida ba:
jag vill också ha hicka !kan inte jag få din !?
hahahahahah,lol ^^
efter en kvart kom jacob :)
vi började gå hem mot han,
när vi gick så började det spöregna !
när vi kom fram var alla pissblöta !
vi satt typ på jacobs rum och snackade,
ida var lite konstig ! hahaha
hon ställde massa konstiga fråga typ som
vad har du för storlek på fötterna,har merre haft skrattattack på det här golvet ?
hahahahaha,knäppgök !
typ klockan 18.00 kom hennes mamma och hämta oss,
ssen i bilen sa hennes mamma han var väll snäll (elr ngt sånt)
hon ba:nej han vill hejja på alla hela tiden ! hahahahahahhah
för han sa att han skulle säga cha till hennes mamma :p
nu sitter jag ocj lyssnar på musik åså :)
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar